The Dynamic Way.

Branding van The Dynamic Way

Op deze pagina zien jullie verschillende branding uitingen van het nieuwe merk, The Dynamic Way, gespecialiseerd in sanitair producten.

Voor The Dynamic Way wilden wij een unieke identiteit creëren. Het ging erom dat we een bepaald beeld en gevoel creëren bij mensen wanneer ze aan The Dynamic Way denken. Het ontwerpen van een herkenbaar logo was het eerste waar we mee begonnen. Vervolgens het bepalen van de juiste kleuren en typografie, het formuleren van een duidelijke missie en visie en het creëren van een consistente boodschap, goeie sanitair voor een betaalbare prijs. Dat is wat The Dynamic Way is.

Erna hebben wij de huisstijl, website (inmiddels vernieuwd door een andere partij), social media, tot print uitingen en verpakkingen uitgewerkt. Pixoyo heeft het hele merk van begin tot einde opgezet. Pixoyo heeft The Dynamic Way een zetje naar de goede richting gegeven.

Heeft u ook interesse in een branding voor uw merk? Aarzel niet en neem contact met ons op.

Branding

Print Materiaal

Verpakkingen

Social Media